نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 15
نويسنده پيام
arezoo آفلاين


ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
SMS1
 سراغم را نمیگیری چ شد افتادم از چشمت
 منم فانوس لبخندت غرورت گریه ات خشمت
 اسیرم خسته ام سیرم مرا دریاب میمیرم


  زندگی فاصله نفس هاست هر نفس یک زندگی است و هر زندگی یک دنیا عشق و شیدایی



  از عجایب عشق است ک همان اغوشی ک ب اتشت کشید ارومت میکند



   چشمانم را میبندم کور بودن را ب جای خالی ات ترجیح میدهم



 دنیای من جایی بین لبان توست لبخند ک میزنی گسترده میشود دنیایم!



  دوست داشتن هوس نیست ک باشد یا نباشد نفس است تا باشم تا نباشی



 انک دستانش را انقدر محکم گرفته ای دیروز عاشق من بود دستانت را خسته نکن!



   تنها نشسته ام! اما نه تنها نیستم یادت امان تنهایی نمیدهد



 دلم پر است پر پر انقدر پر ک اضافه اش از چشمانم سرازیر میشود



 عشق یعنی ی عمر واس کسی چتر باشی بی انک بداند چرا خیس نشده است!


 
 می دانستم تو زیر چتر من عاشق دیگری هستی سکوت کردم شاید کمی دلت بلرزد



 چقدر عجیب است دریا وقتی غرقش میشوی پس میزند تو را درست مثل ادم ها!



 سر سری رد شو و زندگی کن "دقت" دق ات می دهد



  این روز ها هیچکس تنها نیست مشترک مورد نظر شما مورد نظر خیلی هاست



 من در شمال و تو در جنوب کاش دستی نقشه را تا کند



   اخر نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن ... ب هرحال دارم فراموش میکنم
 فراموش شدنم را!!



  گفت خدا نگهدار در را بست و رفت انسان ها چ اسان مسئو لیت خودشان را ب گردن خدا می اندازند



  پرنده ای ک رفت بگذار برود! هوای سرد بهانه است هوای دیگر ب سر دارد!




  هیچ وقت از خدا نخاستم تمام دنیا مال من باشه فقط خاستم اون ک دنیای منه مال کسی نباشه



 ی خونه اجاره ای داری واس ی ادم تنها ؟قلبشو پیش میده جونشو ماه ب ماه!



  کاش دنیا یک بار هم ک شده ب ما می باخت چ لذتی برایش دارد این برد های تکراری؟!




 حال و هوای برگ ریزون چشمامو پاییز هم نمیدونه؟

 

 دوستی ها کمرنگ بی کسی ها پیداست راست میگفت سهراب ادم اینجا تنهاست


جمعه 03 خرداد 1392 - 15:51
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :