نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 16
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 150
عضويت: 3 /3 /1392
شناسه ياهو: ندارم
تشکرها : 39
تشکر شده : 33
نوشته های عاشقانه




رو به آیینه آورده ام


آیینه چقدر خالی ازتصویرست


گذر عمرم را هر گز در آیینه  ندیدم


نه


این آیینه بی تقصیرست


موجهای دریا را از یاد برده ام


دریا بیهوده با ساحل من درگیراست


هیزم شکنی ساقه نیلوفری را می شکند


باغ من با این همه هیزم چرا می شکند


کوه با آن همه حجم از چشمان من ناپیداست


شاید اینبار خورشید کوه  مرا بلعیدست


شعاع نوری از پنجره بر جانم می ریزد


شاید  پنجره هم از دیدن  من بیزارست


بر می خیزم  کتابخانه را برگبار نگاه می بندم


او نیز از فرط خستگی در خواب سنگین است


عطش نوشتن مرا کلافه می کند


قلمی نیست در دست


دفترم  بیهود ه  در تردید است


بی حوصلگی باز با من وفاداری می کند


دلم  ازاین همه بی حاصلی غمگین است


من هنوز با تنهایی خود درگیرم


شاید تنهایی  نیز


از این همه تنهایی من شرمگین است










اگر سردم


اگر گرمم


اگر سرمای  دیماهم


اگر گرمای  تیر ماهم


اگر خشکی صحرایم


اگر نمناکی ابرم


به   یاد عشق تو


  دگر  بی تاب  بی تابم






اگر بادم


اگر باران


اگر رود  خروشانم


اگر گرداب دریاها


اگر جاری سیلابم


اگر طوفانی ترین رعدم


به  یک غمزه ی چشمت




دگر  درجا  می ایستم




اگر سنگم


اگر صخره


اگر دشتم


اگردره


اگر کوه دماوندم


برای لمس دستانت


همچون سیل


سیار می گردم




اگر خوابم


اگر بیدار


اگر مستم


اگر هشیار


اگر آرامش نابم


اگر همپای رویاها


بپای تو


ای مرا آغاز


تمام هستی  خود  را


به یک آواز می بازم




هرکس جای من بود



می برید...



اما من هنوز می دوزم



چشم به راهی که رفته ای...






دلم تنگ است


دلم اندازه حجم قفس تنگ است


سکوت از کوچه لبريز است


 صدايم خيس و باراني است


 نمي دانم نمی دانم...


 چرا در قلب من پاييز طولاني است

امضاي کاربر : چت روم قاطی پاتی راه اندازی شد
شنبه 04 خرداد 1392 - 19:42
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: shaghayegh &
arezoo آفلاين



ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
پاسخ : 1 RE تشکر
قشنگ

شنبه 04 خرداد 1392 - 22:50
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
shaghayegh آفلاين



ارسال‌ها : 102
عضويت: 7 /3 /1392
محل زندگي: قمممممم
تشکرها : 33
تشکر شده : 18
پاسخ : 2 RE نوشته های عاشقانه
گفتگوي ماه و نابينا: نابينا گفت : دوستت دارم
ماه گفت تو که منو نمي بيني چطوري دوستم داري نابينا گفت اگه مي ديدمت
عاشق زيباييت مي شدم اما الان که نمي بينمت عاشق خودت هستم
.
.
.
.
مغسی خیلیییی خوشجیل بوووووود

چهارشنبه 08 خرداد 1392 - 16:36
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از shaghayegh به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: arezoo /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :