نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 17
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 150
عضويت: 3 /3 /1392
شناسه ياهو: ندارم
تشکرها : 39
تشکر شده : 33
داستان در مورد خرید موبایل(بخوانید تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرید!)
سلام


معمولا دوستان و آشنایان برای راهنمایی در خرید لوازم کامپیوتری و موبایل
به من مراجعه می‌کنند. بنابر همین یکی از دوستانم به من مراجعه کرد برای
خرید یک عدد گوشی HTC One V که در سایت دیجی کالا
قیمت 589 هزار تومان خورده است. خب مثل همیشه ما با این فکر که بازار
معمولا ارزانتر از قیمت سایت‌هاست، روانه‌ی پاساژ علاءالدین تهران شدیم.
قیمت کردن از مغازه‌ها شروع شد: 700 هزار تومان - 660 هزار تومان - 650
هزار تومان و قیمت‌هایی از این قبیل. برای من که این تفاوت فاحش قیمت‌ها
با اینکه دلیلش رو نمی‌دونم، عادی بود. اما مسئله این بود که ما چون قیمت
589 هزار تومان دیجی‌کالا را داشتیم، فقط دنبال ارزانتر از این بودیم.


با ده‌ها بار قیمت کردن، بالاخره به مغازه‌ای رسیدیم که قیمت 560 هزار
تومان داد. من بلافاصله گفتم که یه دونه برای ما بیار. حدود 10 الی 15
دقیقه در مغازه منتظر ماندیم تا بالاخره گوشی رسید. مغازه‌دار پلمپ گوشی را
باز کرد و در حالی که داشت گوشی را آماده می‌کرد، کاغذی آورد و چندین مورد
روی آن کشید و این طور توضیح داد: این گوشی باید رجیستر بشود وگرنه کار
نمی‌کند. حال شما برای رجیستر 1 ساله باید 90 هزار تومان - 6 ماهه 80 هزار
تومان و ... بدهید!


من بلافاصله گفتم ما هیچ چیزی نمی‌خواهیم فقط گوشی را به ما بده. او گفت
نمی‌شود. اجباری است. اگر این کار را انجام ندهید بلوتوث گوشی یک‌طرفه
می‌شود! گوشی کار نمی‌کند! و چندین مورد شاخدار مانند این...!


من گفتم آقا اصلا این گوشی خراب است یه چیزی کم دارد. ما 560 می‌دهیم و
گوشی را می‌بریم اما قبول نکرد و گفت اجباری است. همین که داشت دعوا بالا
می‌گرفت و ضایع می‌شدند. یکی از همان فروشنده‌ها گفت اصلا بی‌خیال ما گوشی
نمی‌فروشیم! خلاصه ما هم با اخم و ناراحتی از مغازه زدیم بیرون.


بعد از این جریان، متاسفانه قیمت کردن ما این طوری شده بود: آقا HTC One V
چند؟ با رجیستر یا بدون رجیستر؟ (شما بخوانید با کلاه‌برداری و دروغ یا
بدون کلاه‌برداری و دروغ؟!؟!)


خلاصه اینکه که بعدش رفتیم و گوشی را به قیمت 620 هزار تومان و 50 هزار تومان گرا‌ن‌تر از دیجی‌کالا خریدیم!


این بود داستان خرید ما. گفتم این‌جا بنویسم تا شاید برای دوستان مفید باشد تا گول این آدم‌های دروغ‌گو و پست رو نخورند...

نقل از سایت آفتابگردان

امضاي کاربر : چت روم قاطی پاتی راه اندازی شد
شنبه 22 تیر 1392 - 12:58
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
arezoo آفلاين



ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
پاسخ : 1 RE داستان در مورد خرید موبایل(بخوانید تا مورد کلاهبرداری قرار نگیرید!)
جالب
نامردا چ جوری پول میگیرن

یکشنبه 23 تیر 1392 - 18:27
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :