نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 10
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 150
عضويت: 3 /3 /1392
شناسه ياهو: ندارم
تشکرها : 39
تشکر شده : 33
اس ام اس های جدیدمخصوص عاشق ها



عشق یعنی پاک بودن در فساد / آب ماندن در دمای انجماد . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





در شادی من شریک باش ای ساعت / در فکر لباس شیک باش ای ساعت



تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است / کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم



حالا هرروز بهم زنگ میزنی



یکبار هم نه ، چند بار ، تازه تغییر صداهم میدی



من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





همیشه در ریاضیات ضعیف بودم



سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو ، شد فقط من . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





تو که با دیگرانت بود میلی / چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟



مگر قصدت پریشانی ما بود / که عشق ما نشد مجنون و لیلی . . . ؟







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم ، میبینم سر جاتی !







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





باران که می بارد همه چیز تازه می شود



حتی داغ نبودنِ تو . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست



فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





قدِ تو به عشق نمیرسید



غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد ، اما باز هم نرسید . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را



گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن



گـفـت:فــقـط مــن ؟



گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





دگر درد دلم درمان ندارد / مسیر عاشقی پایان ندارد



مرا در چشم خود آواره کردی / نگاهت دور برگردان ندارد . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





دلم درد می کند



انگار



خام بودند



خیال هایی که به خوردم داده بودی . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم / شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم . . . ؟







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری ، که آدم نه خودش میداند دردش چیست



و نه هیچ کس دیگر ، فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود ، دلش آغوش گرم میخواهد .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر به جستجویت برخیزم



تو تمام گمشده ی منی . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





شاید با هم بودن سخت تکرار شود



اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد . . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





بی سر و پایم سر وپایم توباش



مانده ی راهم ره و هادی تو باش



گر برهند عالم و آدم ز من



آبر و عزّت و جاهم تو باش . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





در دلم حس غریبی ست که یک مرغ مهاجر دارد



و چه اندوه عجیبی ست که در خلوت دل



یاد یک دوست نباشد که تو را غرق تماشا سازد . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





قلبم تهی ز شوق و رنگ / قلبم را جنگ آب و نهنگ



قلبم تباه ز تاریکی و ننگ / قلبم مرده درآغوش سنگ . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





پاهایم را که درون آب می زنم، ماهی ها جمع می شوند



شاید این ها هم فهمیده اند / عمری “طعمه روزگار”بوده ام . . .







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥اس ام اس عاشقانه♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥







بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟



دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟



آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو



زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟

امضاي کاربر : چت روم قاطی پاتی راه اندازی شد
شنبه 04 خرداد 1392 - 15:35
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :