نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 12
نويسنده پيام
arezoo آفلاين


ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
SMS2
درخت دلتنگ تبر شد وقتی پرنده ها سیم های برق را ب شاخه هایش ترجیح دادند



 حسادت نکن .... انک بعد از تو بغل گرفته ام ...........زانوی غم است باور کن!



 حال و احوالمان عالی ست!
 هر روز گاومان می زاید اما..
 مرغمان تخم نمیگذارد ...چرا؟؟؟



 خسته شدم     اری سهراب میگفتی قایقی خواهم ساخت!قایقت جا دارد؟



 اری فاصله ها کار خود را کردند من و تو را از هم جدا کردند!



 هیچ گاه نفهمیدم چ رازی است میان دل و دستم . ب هرچه دل بستم رفت از دستم...



 درد مند ترین کلمه دنیا اخ است!اخ ک دلم چقد هواتو کرده!



 هرکس بد ما ب خلق گوید ما چهره ب هم نمی خراشیم ما خوبی او ب خلق گوییم تا هر 2 دروغ گفته
باشیم



 مهربانی  در نگاه منتظر کودکی است.ک ابنباتش را ب دریا انداخت تا اب دریا شیرین شود



 مسافت نمیتونه ب محبت فاصله بده با اینک کنارم نیستی مهربونیاتو حس میکنم!



 مترسک گفت ای گندم تو گواه باش! مرا برای ترساندن افریدن اما من تشنه عشق پرنده ای بودم ک
سهمش از من گرسنگی بود!


هرچقدر هم بگویی مردها فلان، زن ها فلان. تنهایی خوب است، دنیا زشت است،
آخرش روزی قلبت برای کسی تندتر می زند.



  

باران نبار عاشقانه اش نکن  و  ما نشدیم





صدات نمیکنم ک برگردی مهم باشم خودت برمی گردی!





    لحظه هایت را با کس سر کن ک در نبودش خاطرش خلوتت  را زیبا کند
 




جمعه 03 خرداد 1392 - 23:18
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :