نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 8
نويسنده پيام
admin آفلاين


ارسال‌ها : 150
عضويت: 3 /3 /1392
شناسه ياهو: ندارم
تشکرها : 39
تشکر شده : 33
جوک خسیس ها
اس ام اس یه خسیس به دوستش :
اتل متل گلابی ، دلم تنگه حسابی ، یه روز با خرج خودت ، می برمت پیتزایی












یکبار یه خسیسه خونش آتیش میگیره اس ام اس میده آتش نشانی میگه کار واجب دارم یه
زنگ بزن!!!!!!










یه بچه اصفهانی خوشحال از مدرسه می یاد خونه به باباش
می گه بابا من امروز 30 تومن صرفه جویی كردم باباش می گه افرین چطوری بچه می گه تو
صف اتوبوس بودم اتوبوس اومد من سوار نشدم تا خونه دنبالش دویدم باباش می گه تو كه
می دویدی حداقل دنبال تاكسی می دویدی تا 100 تومن صرفه جویی كرده باشی











یک روز یک اصفهانی به پسرش میگه بابا برو در خونه
همسایه و اره انها رو بگیر پسر میره و میاد میگه بابا نداد بابا میگه محترمانه بگو
پسر میره و محترمانه میگه و بعد میاد میگه بابا نداد بابا باز میگه این دفعه برو
خواهش کن پسر میره و بعد میاد میگه بابا نداد گفت به تو بگم که ما اره نداریم و بعد
بابا میگه که عجب مردم خسیسی نمیخواد برو اره خودمونو از تو انباری ور دار بیار






امضاي کاربر : چت روم قاطی پاتی راه اندازی شد
دوشنبه 20 خرداد 1392 - 21:23
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: ali &
arezoo آفلاين



ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
پاسخ : 1 RE جوک خسیس ها
دکتر از سر تخت  ی پیر مرد  اصفهانی ک  داشته میمرده  میاد و میگه اخراش
پیر مرد میگ  اکبر پسرم کجایی؟ اکبر میگه بابا من دست چپ تم میگ اصغر تو کجایی اصغر میگ بابا من دست راستتم
میگ خواهرتون کوش؟دختر کوچکی میگ بابا جون من پایین پاتونم میگ مادرتون کوش
صدای پیر زن از بالای سر پیر مرد اومد و گفت حا ج اقا من اینجام حاج اقا تنهامون نزار تو رو خدا
پیر مرد میگ لا مصبا شما ها ک اینجایید پس چرا اتاق چراغش روشن!

دوشنبه 20 خرداد 1392 - 21:52
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
تشکر شده: 1 کاربر از arezoo به خاطر اين مطلب مفيد تشکر کرده اند: ali /
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :