نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



افزایش بازدید و محبوبیت
ارسال پاسخ
تعداد بازديد 9
نويسنده پيام
arezoo آفلاين


ارسال‌ها : 182
عضويت: 3 /3 /1392
محل زندگي: یزد - تهران
سن: 19
شناسه ياهو: aseman asemani
تشکرها : 20
تشکر شده : 44
زندگی زناشویی ب دور از دعوا
ی روز از یک زوج خوشبخت پرسیدند دلیل موفقیت شما تو زندگیتون چیه ک هیچ وقت دعوا ندارید؟
اقاهه پاسخ داد: من و خانمم از روز اول حد و حدود خودمان را مشخص کردیم قرار شد خانم بنده
فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشد و من در مورد مسائل کلی
گفتم :افرین افرین تو ابروی همه ی مردا رو خریدی من بهت افتخار میکنم!زنده باد
خب حالا این مسائل جزئی ک خانمت حق اظهار نظر داره چیا هست؟
اقاهه گفت : مسائل بی اهمیتی  همچون اینک مابا کی رفت و اومد کنیم چی بپوشیم چی بخوریم
چیکار کنیم چیکار نکنیم کجا زندگی کنیم چندتا بچه داشته باشیم ماشین چ مدلی بخریم
گفتم پس اون مسائل کلی ک تو نظر میدی چی هست؟
گفت من در مورد مسائل بحرانی نظر میدم
قییمت دلار مسائل بحران خاور میانه قیمت نفت و او ضاع جامعه و مملکت






چهارشنبه 15 خرداد 1392 - 22:32
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :